Välkommen till GP Shipping Sedan GP Shipping grundades 1996, har det varit 20 år med otroliga framsteg. Under denna period har vi byggt upp ett starkt rykte för högkvalitativa tjänster och etablerade nära relationer med våra kunder. Vår framgång och inspiration under denna period har gjort det möjligt för oss att innovera avancerade processer och rapporteringsteknik på alla de rätta områdena, samtidigt som vi behåller vår ursprungliga etos av hårt arbete och engagemang. GP-Shipping är en branschledare. Vi tror att vi överträffar andra hamnföretag på alla områden. Vid GP-Shipping anser vi att Hub Agency inte handlar om att ge en enda metod eller ett varumärke till en lokal hamnagent. Som svar på våra kunders ökande krav på förbättrad driftseffektivitet och finansiella besparingar. För att säkerställa att GP-Shipping fortfarande ligger i förgrunden för tullklareringsförmåga för våra kunder, har vi gjort betydande. I likhet med AMS (Automated Manifest System) som fungerar för samtal till USA, gör EU-ACD-systemet det obligatoriskt. Fraktbranschen är ett konkurrenskraftigt företag, så att ha tillgång till den senaste portinformationen kan ge kanten. Med den ökande betydelsen för förnybara energikällor och de ökade rörelserna av högvärdesturbin och offshore. Förflyttningen av Project Cargo kräver en mycket fokuserad, erfaren och kunnig grupp människor kan. Kärnvärden Centralt i allt vi gör, ta en titt på vad som definierar vår service. Läs mer Talk Ports Frakt handlar om människor, ta kontakt med oss idag och prata med teamet. Våra platser GP Shipping fortsätter att utveckla nätverks - och portbyråns täckning. Läs mer Vid GP Shipping förstår vi vikten av att fortsätta. Läs mer Office Phone Switchboard Systems Trots sin uppfinning för över hundra år sedan, är telefonbordssystemet fortfarande ett viktigt inslag i affärskommunikation. Telefonsamtal är den första kontakten med potentiella kunder för många märken, så att välja rätt telefonsystem är nyckeln till att leverera högsta nivån av kundnöjdhet. Det finns en rad moderna telefonbordssystem på marknaden idag. Läs vidare om du vill veta om ett telefontelefonsystem är rätt för ditt företag. Vad är ett mobiltelefonsystem I dag är växelverket ett mycket automatiserat, sofistikerat system som är helt integrerat med de senaste Internetbaserade telefonsystemen. Det kan inte ens kallas en växel, men det levererar alla funktioner och fördelar med ett traditionellt system, och mycket mer. Och som en extra bonus kan det ge dig betydande besparingar på infrastruktur och driftskostnader. De senaste switchboardsna är mer benägna att kallas PBX (Private Branch Exchange) eller virtuella switchboards. De har den väsentliga funktionen för att hälsa på ringer, ge dem alternativ, ringa samtal till rätt tillägg och hantera samtalsköner, med eller utan hjälp av en operatör. Om du planerar att uppgradera ditt telefonsystem och du för närvarande har en analog telefoncentral eller PBX, ta en titt på den nya generationen virtuella switchboardlösningar. Om du inte är säker på vilken leverantör som passar dig bäst, låt oss hjälpa och helt enkelt slutföra vår korta formulär idag. Fördelar med telefonväxlar Med de framsteg som är kopplade till telefonplattor har fördelarna för företagen ökat som ett resultat. Oavsett vilken typ av omkopplingslösning du väljer att genomföra är det viktigt att du väljer den rätta som erbjuder flest fördelar för din organisations kommunikationsprocess. Överför samtal till någon plats Den viktigaste fördelen som de erbjuder är att de är internetbaserade. Det innebär att de kan överföra samtal till vilken plats som helst eller vilken som helst enhet med en Internetanslutning. Om ditt företag har anställda som arbetar hemifrån, frilansentreprenörer eller försäljare och serviceingenjörer på fältet, är det inte något problem. Ett virtuellt växelsystem kan nå dem. Det spelar ingen roll om de använder hemtelefoner, skrivbordstelefoner eller mobila enheter, de är fortfarande i kontakt. Minska din infrastruktur och underhållskostnader En annan fördel är att du inte behöver hysa systemet på dina egna lokaler. Du kan ta en värdlösning, som hanteras och underhålls av en tjänsteleverantör i molnet. Du kommer inte ha några förskottskostnader för infrastruktur och du behöver inte en tekniker på plats för att köra systemet. I stället betalar du en överkomlig månadsavgift som täcker förvaltning, underhåll och uppgraderingar. Fördelar med avancerad funktionalitet Moderna PBX-enheter är vanligtvis en del av ett bredare Internet-telefoni system som Voice over Internet Protocol (VoIP) eller Unified Communications (UC). Dessa system ger ännu mer funktionalitet till det moderna växelsystemet. En av de mest användbara funktionerna är närvaro. Det berättar om systemet eller operatören om en anställd är tillgänglig för att ta samtal, vill inte vara störd eller inte tillgänglig. Växeln kan sedan flytta samtal till en annan anknytning om en kontakt inte är tillgänglig. VoIP och UC-system gör det också möjligt för anställda att ställa in egna vidarekopplingspreferenser. Om deras kontortelefon inte svarar kan den virtuella växeltavlan vidarebefordra samtalet till mobilnummer, hemtelefoner, telefonsvarare eller andra enheter. Det hjälper till att ringare får ett svar, snarare än att en telefon bara ringer. Moderna växelsystem stöder också flera kommunikationskanaler, så uppringare kan komma i kontakt med deras föredragna metod, vilket kan innehålla e-post, röst, text, chatt eller direktmeddelanden. Utöka kapaciteten när du behöver det. Hosted switchboard-lösningar erbjuder en annan viktig fördelbar skalbarhet. Om ditt företag växer eller samtal volymer ökar tillfälligt kan du öka kapaciteten på begäran. Det finns ingen anledning att installera nya linjer eller behålla kunder som väntar i långa köer. Hosted switchboards ger dig mycket större flexibilitet. Hitta rätt telefonbordssystem för din telefonaffär genom att jämföra lösningar. Välj rätt switchboardlösning Det finns många fördelar med att använda ett modernt växelsystem, men det är viktigt att välja en lösning som uppfyller dina affärs-, operativa och finansiella behov. I slutet av den här artikeln hittar du information om några av de bästa tillgängliga växelsystemen. Men innan du kontaktar en leverantör kan det vara till hjälp att vara medveten om de viktigaste alternativen när det gäller att välja vilken typ av switchboardlösning du behöver. Det finns tre huvudkategorier: Virtual PBX Interactive Voice Response (IVR) Automatic Call Distribution (ACD) Virtual PBX En virtuell PBX är idealisk för företag som vill ha en överkomlig lösning som ger dem bytepanelfunktionalitet. Denna lösning är värd i molnet. eliminering av infrastruktur och underhållskostnader. Den virtuella växelplattan kan röra samtal till rätt tillägg på alla platser, hantera köer, sätta anropare i vänteläge och varna anställda när samtal väntar. Det här är en bra lösning för småföretag som vill ha ett svar på ett automatiskt svarningssystem som ger ett professionellt svar till de som ringer och säkerställer att alla i verksamheten är kvar i kontakt. Interaktiv Voice Response (IVR) Ett IVR-system tar virtuell mottagning ett steg vidare och automatiserar samtalsvaret så att du inte behöver en switchboardoperatör. Ringer får inspelad hälsning och en rad alternativ, till exempel tryck 1 för försäljning eller tryck 2 för kundservice. Systemet vidarebefordrar samtalen till rätt avdelning. Inkommande IVR är ett idealiskt system för företag som vill röra samtal till specifika avdelningar eller låta kunder välja mellan en större meny med alternativ. Utgående IVR-system är ett användbart sätt att automatisera distributionen av kundkommunikation, som till exempel påminnelser om efterfrågan, försäljning eller serviceuppföljning. De möjliggör call centers för att skapa kontakt med kunder genom regelbunden kommunikation och för att personifiera kontakter när IVR är integrerat med CRM-system. IVR-system finns också som integrerar inkommande och utgående funktionalitet. Automatisk samtalsfördelning (ACD) Denna typ av system är lämplig för call centers eller större företag med försäljnings - eller kundserviceteam. ACD-system, som namnet antyder, ringer inkommande samtal till agenter baserat på fördefinierade affärsregler. Reglerna hjälper till att se till att ett samtal besvaras av en agent med rätt kompetens eller produktkunskap. Men i upptagna perioder kan samtal dirigeras till de första tillgängliga agenterna. Ställ in dina krav Innan du kontaktar en tjänsteleverantör måste du utarbeta en specifikation för ditt växelsystem. Vill du ha en värdlösning eller ett system i dina egna lokaler Vilka funktioner behöver du Hur många linjer behöver du initialt och är systemet skalbar En internetsökning kan hjälpa dig att identifiera en lista över potentiella leverantörer, men ta tid att diskutera din behöver i detalj med varje leverantör. Telefonväxeljämförelse Nedan hittar du ett litet urval av system från välrenommerade tillverkare. MiTel MiVoice Office 400-serien MiVoice Office 400-serien MiTel MiVoice Office 400-serien innehåller Mitel MiVoice 1560 PC Operator, som kombinerar en dator och en telefon. PC: n ger en central informationpunkt för att stödja effektiv samtalshantering och samtalshantering. Operatörer kan ta, ringa eller vidarebefordra samtal via datorn eller en MiVoice Office 400-systemtelefon. Systemet ger operatörer direkt tillgång till ett brett utbud av information samt flexibel samtalshantering. Växeln visar inkommande namn för att tillåta personlig hälsning. Det anger också närvaroinformation så att samtal kan dirigeras till rätt person eller kollega. Anpassningsbar skärmlayout Uppringnings-ID Statusinformation om alla anställdaKalla överföring med musklick eller nyckelvarningar via text eller e-post Integration med MiTel MiVoice Office 400 SeriesMiTel MiVoice 4224 Digital Telefon MiVoice 4224 Digital Telefon MiVoice 4224 Digital Phone är avsedd för operatörer som arbetar med MiTel MX - ONE och BusinessPhone PBX. Paket med funktioner, inklusive det numeriska tangentbordet, som ger enkel åtkomst till alla samtalshanteringsfunktioner. MiTel MiVoice 4224 Digital Phone-modellen har en stor femstegsjusterbar grafisk bildskärm som ger en tydlig layout för status och samtalsinformation. En femstegsjusterbar grafisk display 12 funktionsknappar med lysdioder 4 stora Rensa och talknappar med lysdioder 1 stor AnswerExtend keyHeadset port Programmerbar ringsignal och tontecken Akustisk chockskyddFinn ut mer om hela Mitel-telefonsystemområdet på vår tillverkarprofil sida. Workforce Optimeringsprogramvara På dagens högkonkurrerade marknad är exceptionell kundservice avgörande för en organisations framgång. Vår prisbelönta personalstyrka (WFO) - paket gör det möjligt för organisationer att optimera operativ effektivitet samtidigt som kundupplevelsen maximeras. Suiten levererar nästa generations personalstyrning, samtalinspelning, kvalitetshantering, skrivbordsinspelning, talanalys och prestationshantering. Personaloptimeringsfunktioner Skalbar arbetsstyrkaoptimeringsprogramvara Vårt mål är att tillhandahålla optimeringslösningar för arbetskraft som levererar omedelbart värde inom olika branscher, implementeringskrav och kundmiljöer. Vi förstår också att de organisatoriska målen förändras och prioriteringarna ändras. Oavsett om du är en liten, medelstora eller företagsorganisation, vågar vår flexibla och modulära arbetsmiljöoptimeringslösning lätt till dina förväntningar, vilket hjälper till att överbrygga klyftan mellan dagens behov och morgondagens mål. Med molnet kan du glömma kostsamma underhåll av maskinvara och programvara och uppgradera kostnader. inContact Workforce Optimization Benefits Flexibilitet är nyckeln till att erbjuda en funktionsrik kontaktcenter mjukvarulösning. inContact Workforce Optimization möjliggör för din organisation att identifiera unika operativa styrkor samtidigt som du definierar möjligheter till förbättring, så att du snabbt kan påverka bottenlinjen. Lätt att använda gränssnitt. Skalbarhet mdash kedjar tillsammans flera servrar för en distribuerad företagslösning. En enda installation som kan blanda analoga, digitala och IP-telefoner. En enskild serverinstallation som kan spela in upp till 150 enheter (inklusive röst - och skrivbordsinspelning). Kompatibilitet med de flesta PBX-plattformar. Obegränsad uppspelningslicens. Skapa optimala scheman för ditt kontaktcenter Vår personalstyrka optimeringsteknik sparar tid som spenderas manuellt genom att automatiskt skapa agentscheman som tar hänsyn till arbetsförinställningar, färdighetsnivåer och prognostiserade samtal volymer. Våra arbetskraftsoptimeringslösningar ger dig också möjlighet att producera optimala växlingsscheman baserat på efterfrågan från dina kunder och tid på året. Dessutom tillåter programvaruplattformen personal att hantera sina egna scheman utan att påverka servicenivåerna. Vad är Workforce Optimization Software iContact Workforce Optimization-programvaran är en uppsättning verktyg som gör det möjligt för chefer i kontaktcenter att spåra viktiga nyckeltal (KPI), optimera arbetskraftsplaneringen och utvärdera agentens prestanda. Funktioner av personalstyrkaoptimering inkluderar: samtal inspelning, skrivbordsinspelning, personalstyrning, kvalitetshantering, prestationshantering och kundundersökningar. Om du vill veta mer om inContact Workforce Optimization, kolla in vår video. InContact gör det enkelt och prisvärt för organisationer över hela världen för att skapa utestående kundupplevelser samtidigt som viktiga affärsmätningar uppfylls. inContact utvecklar kontinuerligt och är den enda leverantören som erbjuder en komplett kundinteraktionsplattform i molnet som är flexibel, skalbar och pålitlig för företag, småföretag, myndigheter och affärsprocesser. inContact är en del av NICE (Nasdaq: NICE), världsledande leverantör av lösningar för både cloud och lokalt företag.
No comments:
Post a Comment