Madden NFL 25 Connected Franchise Tips och Strategi Guide Madden NFL 25 återinför det starkt välkomnade Connected Careers-systemet från sin föregångare, den här gången som Connected Franchise. För en ny komare kan detta helt massiva karriäralternativ vara skrämmande på grund av allt som den har att erbjuda. Det är lätt att frestas att hoppa direkt in i åtgärden direkt, men om du söker en konkurrenskraftig, grundlig och rättvis idealisk fotbollserfarenhet, måste du arbeta med tålamod och gå igenom Connected Franchise-läget på ett systematiskt sätt. Madden NFL 25 Connected Franchise När du startar en Connected Franchise kan du välja att göra det antingen online multiplayer eller en offline karriär. Intressant nog kan du spela multiplayer offline career, vilket möjliggör en co-op-franchise. När det gäller att spela online måste du skapa din egen liga eller välja en redan befintlig. Ligor kan vara offentliga eller privata, och ligaägaren har många alternativ till hands. När du väl har skapat din liga kan du välja att vara coach, vara en spelare eller vara en ägare. Att vara ägare är ett helt nytt tillägg, och för hela dess storhet täcker den noggrant i en helt annan guide. Att spela som coach Träning som coach är i grunden det klassiska franchise-läget i de tidigare tilläggen till serien. Det har hunnits lite, men gör det mer fokuserat på coaching-aspekten, medan resten av förvaltningssystemet har överförts till Be a Owner-läget. Det betyder inte att du inte kommer att vara upptagen. Coaching är ett tufft och krävande jobb, och du kommer att hitta dig själv och upprepa de gamla uppgifterna som att skriva spelare, signeringsagenter, hantera spelarkontrakt, förhandla om avtal och mycket mer. När det gäller Connected Franchise är tränarens yttersta mål att nå toppen av Hall of Fame, som matchar den odödliga legenden om Vince Lombardi som den mest effektiva tränaren någonsin har funnits i fotbollshistoria. När du har startat Be a Coach-läget har du möjlighet att välja en riktigt tränare, en Hall of Fame-legend som du kanske har låst upp i Madden Ultimate Team, eller skapar ditt eget. Självklart skulle de flesta av oss föredra det sista alternativet, men det är aldrig så illa att vara i detsamma vad jag skulle göra om jag var din position. Backstory Att skapa en tränare från början behöver en backstory och ditt lag. Bakgrunden kommer aktivt och passivt att påverka ditt lag och spelare. Det finns tre backstories att välja mellan, nämligen Motivator, Strategist och Team Builder, var och en med sin egen uppsättning unika förmåner som skulle hjälpa dig i din karriär. Motivatorn är tränaren som varje spelare vill spela för. Han har den strålande inspirerande känslan till honom, vilket gör honom naturligt attraktiv för gratisagenter. Som Motivator får du 25 rabatt på paket som ökar en friagers önskan att logga med dig i en viss position, och även en 25 rabatt på paket som håller pensionärer kvar. Motivatorn är ett bra val för en långsiktig plan, men om du vill ha omedelbara positiva resultat kanske du vill överväga de andra baksidorna istället. Trots det är förmågan att övertyga de bästa spelarna att spela för dig, och det är också bra för en tränare, till stora rabatter. Strategist: Strategisten är den sanna mästaren på fältet. Hans förmåga att accelerera spelarnas färdigheter genom rabatterade attributkostnader gör honom till en stadig växande och pålitlig coach. Som strateg kommer inte bara att förbättra spelarens attribut vara enklare, men du får också mer erfarenhet som coach med rabatter på XP-paket, Paketpaket och Progressionspaket. Strategisten är en utmärkt backstory som de flesta användare kommer att sväva mot. Effektiviteten av sina förmåner är nästan omedelbart märkbar, och det är väldigt lätt att hålla spelarna bra. Team Builder: Team Builder är en helt annan backstory från de andra två, och dess fördelar utnyttjas bäst av mer erfarna Madden-spelare. Som lagbyggare får du mer scoutingpoäng varje vecka, handel blir mycket enklare, och du kommer att kunna skriva om spelare lättare med 25 rabatter när du lämnar paket. Som du kanske har härledt från de ganska subtila förmånerna, är Team Builder backstory utmanande, och dess effektivitet ses bara om du planerar att lägga in mycket tid i din coaching karriär. Det här är kanske den enda backstory som verkligen kan göra det lätt för en användare att ta ett svagt lag, arbeta på det och göra det till en som vinner varje spel och varje mästerskap det deltar i. Det är därför rekommenderat för veteraner som är letar efter en riktig utmaning. Skapa din coach När du väl har bestämt backstory och (följaktligen) kärnattributen, måste du skapa dina tränare ser ut. Om du har en GameFace kan du också använda det annars annars behöver du bara göra med vad som helst som spelet har att erbjuda. Kom ihåg att vad du än väljer här blir slutgiltigt, så ta din tid om du ser saker till dig. Efter slutförandet av ansikte och kroppsbyggnad måste du välja sina offensiva och defensiva spelböcker, och även hans vanor på fältet (passiva, aggressiva osv.). Dessa alternativ är också permanenta, så du bör verkligen överväga att tänka över dina val innan du slutför dem. Team Selection När du har valt en backstory, blir du ombedd att välja ett lag. De flesta spelare kommer automatiskt att gå till de lag som de stöder i verkligheten, men det är viktigt att förstå korrelationen mellan lagspelarna och tränaren. Som coach kan du vara van vid vissa formationer, taktik och playstyle, medan laget du använder kan vara vant vid en annan. Denna konflikt genom skillnader kan senare bli problematisk, med spelare som förlorar form om de inte spelar enligt ditt schema. Således ska val av team inte vara lika intuitivt och naturligt som det är, och du skulle definitivt behöva göra kompromisser från ena eller båda ändarna för att få den mest balanserade övergripande enheten. Eftersom backstory har någon inverkan på ditt lags prestanda, kan olika lag och deras spelstilar vara förknippade med olika backstories. Vissa lag kan fungera bäst med en Motivator, medan andra kommer att dra stor nytta av en Team Builder-tränare. Självklart är det här inte en hårdkodad regel, men det är säkert att följa om du inte har preferenser eller vill ha den bästa kombinationen möjlig för en stark och framgångsrik karriär som coach. Här är lag kategoriserade enligt vilken bakgrund de skulle arbeta med: Motivator: CAR, CHI, CIN, DEN, DET, HOU, KC, PIT, SF, TAM Strategist: ATL, BAL, BUF, DAL, GB, NE, NEJ, NYG, NYJ, OAK, PHI, WAS Team Builder: ARI, CLE, IND, JAX, MIA, MIN, SDC, SEA, STL, TEN Coach Mål Mål är viktiga om du vill tjäna mer och mer XP, vilket i sin tur låter dig stärka dina lagspelare. För att titta på vecko-, milstolpe - och säsongsmål måste du komma åt rutan Mål från Hemmenyn. Veckovisa mål är mindre uppgifter som du skulle behöva utföra i nästa match, när det är tillämpligt. De är mest angelägna om att ge dig mindre XP-belöningar, och ger dig också en uppfattning om metoder du måste använda för att uppnå dem. Även om dessa mål är mycket givande individuellt, kommer de med jämna mellanrum att låta dig stapla upp mycket XP, vilket kan spenderas på många sätt. Detta är viktigt, så du bör överväga att ta på dessa mål varje gång du planerar att aktivt spela ett spel. Säsongsmålen är helt annorlunda. Dessa är mer fokuserade och mycket relevanta för tränaren du valde eller utformade. Om du aktiverar Coach Firing måste du verkligen titta mot dessa mål på ett seriöst sätt, eller riskerar du att bli avfyrad om du inte gör det. I grund och botten är det uppgifter som laget och ledningen förväntar dig att uppnå under säsongen. Observera att du inte får belöningar för att uppnå dessa mål individuellt, men kommer att få en ackumulativ belöning mot slutet av säsongen. De olika säsongsmålen beror på tränaren och laget. Lag och tränare med låg prestige kommer att ha enklare mål, medan topplagslag och högkvalificerade tränare kommer att ha utmanande. Milstolpar är mer som prestationer och troféer, förutom att de ger dig XP och Legacy Points. De är de perfekta sakerna för de mest hardcore completionistsna, men några av dem är dumt svåra i sådan utsträckning att de inte ens är värda de minsta insatserna. För de flesta spelare som är inriktade på att bygga en bra karriär, bör milstolpar ignoreras helt. Låt dig själv slutföra de som kan slutföras naturligt och betrakta dem som tillfälliga bonusar. Dessutom har milstolpar inte mycket att göra med prestationer och troféer, så det är möjligt att få 100 avslutning även utan dem. Mål förändras och utvecklas varje år, och i genomsnitt blir hårdare och hårdare. Om du inte uppnår dina säsongsmål i flera spelår, kommer NFL att tendera att glömma dig även om du har en Super Bowl-ring under din första uppsättning år. Veckovisa aktiviteter Som tränare har du saker att göra varje vecka i spelet. Madden NFL 25 Connected Franchise Tips och strategihandbok Dessa nödvändiga aktiviteter kan ses under fliken Mina åtgärder. Eftersom en vecka inte är en väldigt stor tidsenhet i Madden 25 alls kan de flesta av aktiviteterna simuleras eller delegeras till AI, som du kommer att hitta dig själv med de flesta gånger. Men det är aldrig synd att faktiskt delta manuellt för att hålla en bra kontroll över hur sakerna går. Skärspelare Den vanliga årstidsrollern för ditt lag är alltid begränsad till 53. Under lågsäsongstiden kommer du att ha upp till 75 av dem på grund av lågsäsongens rörelser. Det betyder att du måste klippa några spelare för att komma tillbaka till 53-gränsen. Detta är inte mycket svårt att göra, eftersom många av de extra spelarna är fyllmedel med genomsnittliga eller mindre än genomsnittliga attribut. Försäsongen kommer fortfarande att ge dig chansen att hämta några dolda talanger, men överlag vill du hålla den bästa squad möjliga. Övning Under träning kan det låta som något bara nybörjare eller uttråkade människor skulle göra, det är faktiskt en väldigt fördelaktig veckoaktivitet, som i Madden 25 ger du också XP. Oavsett vad du ställer in spelklockan till, fortsätter träningsspel alltid som 5 minuters kvartal. Att spela en fulllängdspraxis kan alltså vara lite lång, men om du söker efter några XP, är de ett bra och regelbundet sätt att göra det. Att vinna ett övningsspel ger dig 2000 XP oavsett praktikscenario. Att förlora en övning gör att du fortfarande använder 1000 XP, men det kommer också att ge dig en bra uppfattning om var dina svagheter ligger. Personalfrågor Även om detta inte kommer hända varje vecka kommer du ibland att märka några personalkommandon som dyker upp i veckans meny. Dessa inkluderar också spelare som AI-lag har på sin handelsblock. Du kommer förmodligen att ignorera de flesta av dem, men det är väldigt viktigt att hålla ögonen öppna för att upptäcka den enstaka högvärdesspelaren på handelsblocket. Spelare på kvarteret är mycket lättare att få än de som inte är. Dessutom, om du spelar med AI-lag, kommer ditt erbjudande för spelaren alltid att prioriteras över de andra. Detta är inte den enda personalsökningen som visas. Ibland kommer spelare med utgående kontrakt att begära omförhandlingar. Du har möjlighet att acceptera, förhandla eller helt enkelt ignorera dessa förfrågningar, men ofta är denna efterfrågan på omförhandling en hälsosam avgörande faktor för det faktum att spelaren verkligen vill spela för dig. Du kan säga upp spelare som inte vill göra omförhandlingar mot sin senaste säsong, men det kommer ofta att hjälpa till att få gratis byråer om du inte erbjuder dem något intressant. Du kan också köpa spelare från den fria byrået, släppa spelare i ditt lag och andor erbjuda affärer till någon när som helst, oavsett om ett sådant alternativ finns på checklistan eller inte. För att arbeta med ditt lag måste du gå till Team på toppmenyn och välja Förbättra Roster. Du kan sedan komma åt Trade Center för ytterligare alternativ för att göra det lättare att hitta en spelare att rikta in, eller till och med prova en manuell handel. Scouting Scouting är en oerhört viktig aktivitet i Madden 25 och i Connected Franchise-läget kan det inte ignoreras som hur det var före Madden 13. Varje vecka kommer du att tjäna scoutingpoäng för att spendera på högskolespelare 8212 you8217ll se de övergripande rankningarna av dina spelare efter position. Detta ger dig ett mål för din scouting. Du kan spendera scoutingpoäng på attributen hos de olika spelarna. Första gången du spenderar på ett specifikt attribut får du bara en bokstavskvalitet för den. Andra gången du spenderar på den får du exakta siffror. Så, om du vill spendera poäng för att upptäcka spelare, säg Agility, skulle du först få en betyg och sedan ett exakt numeriskt värde för attributet efter ytterligare investeringar för sin smidighet. Detta gör det möjligt för dig att leta efter specifika attribut, så om du vill ha en spelare med fantastisk acceleration och hoppning kan du spendera scout-poäng på dessa attribut och isolera spelare som har bra betyg i dessa attribut. Då kan du slutföra en spelare för att rekrytera om hans andra attribut uppfyller dina förväntningar. Självklart betyder det inte att du bara kan välja någon som du upptäcker är tillräckligt bra. Lag ovanför dig i utkastet till order kommer att förvärva spelare före dig, så det är inte hälsosamt att spendera en stor del av dina poäng på en begränsad uppsättning spelare. I stället sprida dina scouting-poäng runt för tidiga och sena plockningar i utkastet för att få det bästa av din utkastskö i slutet av säsongen. Progress-spelare När du tjänar XP kan du välja att utveckla dina spelares attribut genom att spendera det. Beroende på dina ligainställningar kan du antingen göra det varje vecka eller i slutet av en säsong. Alternativet kommer att visas på din checklista på något sätt, och du kan komma åt menyn för att spendera den uppnådda XP på antingen dina spelare eller dina tränarattribut och egenskaper. Egenskaper för tränaren är mer långsiktiga och utvecklas bäst i en balanserad metod enligt din spelstil. Varje attribut är dock viktigt, så du bör överväga att investera jämnt, men ger en högre prioritet till de som passar dig bäst. Köpa paket till din tränare kommer också att ha en indirekt effekt på ditt lag, så du bör överväga dem och göra ett klokt, genomtänkt val. När det gäller lagspelarna bestämmer deras prestation hur mycket XP du har fått. Framsteg och förbättring av din spelare är en tidskrävande process, och om du måste göra det varje vecka kanske du vill överväga att lämna den till AI en gång i taget. Det är faktiskt bäst att förbättra dina förrätter och toppspelsspelare, samtidigt som AI bestämmer för resten. Detta kommer att se till att du inte slutar spendera 90 av din uppspelningstid, uppgradera spelare istället för att spela spelet. Speldag När du är klar med alla ovanstående saker är det dags för din speldag. Du kan fortsätta och spela ditt spel genom checklistan. Naturligtvis är inte alla spel helt nödvändiga, så du kan alltid simulera ett spel om du känner att du behöver utvecklas snabbare. Faktum är att du hittar dig själv som spelar de mer väsentliga och hårdare spelen och simulerar alla de enkla. Nu var alla dina veckovisa aktiviteter, och du gör mer eller mindre av allt detta för ett antal iterationer tills du når efter säsongen. Post säsongsaktiviteter När du har haft ditt stressiga år, kommer dina spelare att ha tid att vila, men tyvärr (eller kanske lyckligtvis) har du fortfarande mycket arbete att göra. I efter säsongen scenen måste du förbereda ditt lag för nästa mästerskap, med användningen av funktioner som fri byrå och utkast. Återteckna spelare Själv efter säsongen är uppdelad i åtta veckor, varav sju är inblandade i omregistrering av spelare. Det första och kanske längsta steget kommer att vara rosterhanteringen, som inkluderar omregistrering av spelare och utarbetande. Du får bara registrera spelare som är under det sista året i kontraktet. Observera att det inte finns några förhandlingar någon gång den här gången, vilket innebär att du måste träffa en hel del, eller spelaren går till fri byrå. Med detta i åtanke måste du noggrant bestämma vilka spelare som ska behålla. De flesta av nyckelaktörerna själva försöker verkligen dra nytta av detta, med höga krav och ta så mycket pengar som möjligt. Men om du lyckas få händerna på några kontraktspaketdrag, borde du inte behöva oroa dig för mycket om det här problemet. Ibland är det faktiskt bäst att låta spelarna gå och använda rookieräknare istället. Du kan alltid signera spelaren som du släpper från gratis byrå igen om det behövs, men rookies tenderar att ha en snabb inlärningskurva, så det är inte alltid ett dåligt alternativ att låta dem gå. Var inte blyg för att låta dina gamla spelare gå. Visst kan de bara ha vunnit dig SuperBowl, men om de blir gamla är chansen att de kommer att börja utföra, och du vill inte betala höga avgifter för det. Free Agency Den säsongsfria agenturen är huvudsakligen för att fylla i luckor i ditt lag som en nödsituation, så du kan bara förvänta dig så mycket av dem. Å andra sidan, under eftersäsongen, kan du använda Free Agency i fem veckor och bjuda på spelare varje vecka i en auktionsformad metod. Till skillnad från några tidigare versioner av Madden NFL har du oändlig tid per steg för att göra dina bud. Du kan bestämma färdigheter, initiala löner och krav från varje spelare. Mängden budgivningsteam för en spelare är också listad, så du har en bra bild av vad efterfrågan är. Free agent-spelare är dock ganska dyra, och de flesta gånger har hög ego på grund av deras bra prestanda som har lett dem att försöka gratis byrå. Det är bäst att titta på det totala antalet spelare, och det mesta av tiden att betala stora belopp för en bra spelare med flera år kvar i sin karriär är ett bra spel. Men du bör alltid hålla ett öga på din ekonomi gör inte beslut som gör att du går nära konkurs. Den fria byråens heta är högst i början, så ibland är det bättre att vänta en stund till de senare veckorna. Spelare kommer också att tendera att acceptera avtal lättare som veckorna går förbi och ingen har köpt dem. Trots att omregistrering av spelare och grävning genom fria byråer är en mycket viktig del av lågsäsongen, är det viktigt att inte övergå och bli en spendera. Det finns mycket viktig sak kvar. Det årliga utkastet till det årliga utkastet är kanske den mest spännande delen av lågsäsongen i Be a Coach-franchisen. Om du har varit regelbundet scouting och gör det med noggrannhet, är chansen att årliga utkastet kommer att gå med en bris. Men om du har varit lat, då lycka till att få något produktivt. Madden 25-utkastssystemet är mycket väl utformat, men det har skapats samtidigt som veteranspelaren i åtanke hålls. Om du inte har en långsiktig spelplan och ett starkt identifierat tillvägagångssätt kan du sluta göra saker som kommer att bli ett fullständigt slöseri med ansträngning och tid. Utkastet i sig består av 7 rundor av 32 val varje. Varje lag får ha en plockning per runda, och det görs i en omvänd winloss-ordning. Detta gör det möjligt för lägre rankade lag att ha en bättre chans nästa säsong, och om du olyckligtvis har hittat dig som en av dem, anser du det som en bra chans till inlösen. Nu, om du har scouting under hela året, kommer det alla att konvergeras till denna punkt. You8217ll har en bra ide om vad dina team8217s svagheter är och förhoppningsvis you8217ve har korrekt funderat spelare som skulle upphäva dessa brister. När det är din tur till utkast, kommer du att ha 2 realtidsminuter till utkast eller handel. Den aktiva tränaren kan förhandla om handeln, välja hans utkast, eller välja. De återstående lag som inte är klockan kan inte fritt välja. De kan dock handla för valet av tränaren som är dygnet runt. Av denna anledning, även om du spelar med AI, kanske du vill hålla dig vaken under hela ritningsperioden om en hämtning kommer upp som du kanske vill handla. Det kan naturligtvis ta mycket tid om du väntar på de två minuterna för att sluta, så om du känner att du behöver rusa upp lite, kan du alltid hoppa över den återstående tiden genom att välja Advance to Next Pick. När utkastet är slut kommer du automatiskt att underteckna alla dina val. Du kan faktiskt hamna med mer än 53 spelare i din lista, men du kan alltid klippa spelare när försäsongen börjar. Att spela som spelare Den vara en spelarkarriär är i grunden Connected Franchise-läget hos den gamla Superstar. Målet för spelarna Connected Franchise är att överträffa eliten spelarens äldre poäng i respektive position och göra det till toppen av Hall of Fame. Connected Franchise Redigera Sidan Redigera: 23 september 2013 - 3 år 5 månader sedan Älskar du Franchise Mode eller Superstar, men hatar det faktum att du inte kan skryta till dina vänner om hur fantastiskt du är Connected Franchise. omdirigerad från Connected Careers, är rätt upp i din gränd. Från huvudmenyn väljer du Spela från menyraden och sedan Connected Franchise i huvudmenypanelen. Du kan då välja om du vill starta en online karriär eller en offline, enspelare karriär. Till skillnad från förra året kan du spela multiplayer offline karriärer. Det betyder att co-op-franchise är tillbaka. Om du väljer att starta en karriär på nätet, får du möjlighet att starta en liga själv eller gå med i en befintlig. Ligor kan markeras som privata eller offentliga, och kommissionären (vanligtvis grundareens grundare) kan tvinga veckorna att gå vidare om saker tycks gå långsamt. Du kan justera inställningarna för en online-liga efter eget tycke, ens gå så långt som att göra den privat med högst en enda mänsklig spelare (dig). När du har valt din online liga eller väljer att köra en offline, får du valet om du vill vara coach. Var en spelare. eller vara en ägare Kolla in dessa avsnitt för mer information om hur du kommer igång. Redigera vad som gör franchisen kopplad Det övergripande målet i Connected Franchise är att spela i ligan som spelare, tränare eller ägare, bli skicklig, vinnmästare och öka ditt personliga äldrepoäng för att komma in i Hall of Fame. Franchises är kopplade, för om du spelar på nätet kan du tävla med andra mänskliga kontrollerade spelare för att komma till Hall of Fame också. Ännu bättre, om du blir uttråkad av en karaktär, kan du bara rulla upp en ny oavsett om du spelar online eller offline. Enkelt välj Retire-alternativet från spelaralternativen, och din nuvarande spelare eller tränare kommer att gå i pension. men du, som den mänskliga spelaren, kan bara skapa en ny karaktär (inte nödvändigtvis ens i samma position) och bara fortsätta med ditt personliga NFL-univers, Even online, får du valet om du vill skapa en ny karaktär eller om du vill dra tillbaka från ligan helt och öppna spelarens plats. Redigera multiplayer-franchise En förändring från förra året är offline. Connected Franchises är nu tillåtet att vara multiplayer för det mesta. Det här är lite konstigt att förklara, så bära med oss, och ge väl exempel. Det finns i grunden två typer av mänskliga spelare i Connected Franchise: ring dem huvudspelaren och supportspelaren / spelarna. Det kan bara vara högst 32 huvudspelare och högst ett per NFL-lag. Om du spelar Var en coach eller var en ägare. huvudspelaren är den som gör rosterflyttningar, personalbeslut, flyttningsbeslut och så vidare. Huvudspelaren kan fortfarande simulera spel om han inte vill spela spelet (och i princip behandla det som en textbaserad simulering). Du kan skapa så många huvudspelare som du önskar för en viss spara fil, oavsett vem som äger den. Till exempel kan en enda spelare skapa 32 avatarer om han vill styra en hel liga själv. Han brukar inte kunna styra båda sidor av ett givet spel, men han kan själv handla med sig för att säkerställa att de accepteras, till exempel. Mer praktiskt taget kan du och dina vänner alla skapa avatarer för att spela Madden tillsammans, även om dina vänner inte har profiler på konsolen. Huvudspelarnas sväng kan överhoppas när som helst och, om de ställs in i ligainställningen, kan AI fatta besluten för den spelaren. Spelare kan därför gå på semester, vara otillgängliga, eller vad som helst, och alla andra kan gå vidare efter behov. Under tiden är supportspelarna de som bara vill spela tillsammans, men vill inte hantera lag. De behöver inte logga in på Xbox Live eller PSN, och kan hjälpa huvudspelaren i offline-co-op-spel. Stödspelare kan också spela mot huvudspelaren, om du vill spela motspelare eller om du vill sätta in korrigeringen för att hjälpa huvudspelaren. Supportspelare kan inte spela online, oavsett läge. Det finns inga alternativ för en online-kommissionär för att möjliggöra co-op-franchise. Offline-franchise är i allmänhet obegränsad. Men om huvudspelaren spelar är en spelare. supportspelaren kan inte spela co-op. En support spelare kan dock spela motsats. Om huvudspelaren är en coach eller var en ägare. då är co-op tillåtet, och supportspelare kan dela upp mellan huvudspelarna och AI-lagen som de önskar. Huvudspelare kan vara en blandning av spelare, tränare eller ägare per ligainställningen. Även om två huvudspelare inte kan styra samma lag, är det en sak som gör att dina franchisor är anslutna, att du kan spela spel mot andra spelare online baserat på dina specifika tecken. Till exempel, om du spelar som en MLB för Pittsburgh Steelers medan en annan människa spelar som tränare för Cincinnati Bengals. du två kommer att möta två gånger under säsongen. Bengals-spelaren spelar hela spelet som vanligt, men Steelers-spelaren kommer bara fysiskt att spela nedgångarna där hans MLB egentligen är en del av leken. Det kan göra en del intressant dynamik, särskilt om en människa är en QB och den andra är en CB. Redigera begränsningar till online-anslutna franchises Som tidigare nämnts kan mänskliga spelare inte styra samma lag. Det betyder att även om du är en tränare kan du inte handla för en huvudspelare som agerar som en spelare. Men du kan handla för någon annan spelare, även på hans lag. Till exempel, säg att en mänsklig användare tar kontroll över Tom Brady från New England Patriots. Som tränare eller ägare till ett annat lag kommer du inte att kunna handla för Tom Brady om inte den mänskliga spelaren slutar ligan. Men du kan fortfarande handla för någon annan, som Stevan Ridley eller Rob Gronkowski. Denna begränsning innebär också att en given liga kan endast ha högst 32 mänskliga spelare (en för varje lag oavsett position). Också, din typ av din motståndares nåd om du har motstridiga positioner. Att citera ett tidigare exempel kommer vår människa som kontrollerar Steelers att ha mycket stillestånd, eftersom han inte gör någonting för hälften av spelet. Att spela som spelare för online Connected Franchise är en övning av lite tålamod, men det är ett roligt och givande system om du är uttråkad av standardspelet. Slutligen, desto mer människor kontrollerar spelet, desto långsammare kan ligan flytta. Om alla är fast beslutna att spela regelbundet kan du snabbt flytta ligan och fortsätta din karriär. När någon spelare är redo att spela sitt spel kommer deras motståndare (om inte en AI) att få ett snabbmeddelande via konsolen för att göra det också. Om någon stallar och kommissionären inte vill tvinga saker, kan du hitta dig själv fast ibland ibland. Alla matcher du har mot AI kan göras på din egen tid, men matcher mot mänskligt kontrollerade lag måste ske live. Du kanske vill samordna med din motståndare via Xbox Live eller PSN-meddelanden för att se till att ditt spel händer. Det gäller förstås online Connected Franchises. Du har mycket färre begränsningar för offline-relaterade karriärer och kan avancera i din egen takt. Kom bara ihåg att i motsats till Madden 13 kan du ha kooperativa spel (eller till och med motsatta spel) i Franchise.
No comments:
Post a Comment